Saturday, June 11

Akhirnya...

Hari ni hari  terakhir untuk aku buat keputusan...tengahari khamis yang lalu,aku ditemani kak yati berjumpa dengan pengarah,meminta pandangan dan pendapat beliau apa yang harus ku buat.keputusan apa yang patut ku ambil,setelah agak lama bersembang dan menyatakan apa yang sepatutnya akhirnya aku nekad membuat membuat keputusan....

sebelum keluar dari bilik pengarah,beliau memaklumkan ada surat yang baru difakskan kepada razak berkaitan pemangkuan yang mana beliau tak pasti apa isi kandungan surat tersebut. terus berjumpa CC berkaitan surat tersebut. dalam surat tersebut dinyatakan jika sekiranya dipertimbangkan pemangkuan tersebut dan jika bertukar kolej kami diberikan 3 pilihan mengikut kehendak masing-masing. dan jika sekiranya tiada kekosongan di kolej yang kita pilih,maka permohonan kita tidak akan dipertimbangkan dan kita akan kekal di gred sekarang tanpa sebarang pertukaran...

lega yang teramat aku mendengarnya,dan semua kami yang dalam dilema sekurang-kurang agak lega mendengarnya....

hari ni sebelum jam lima aku akan menghantar borang permohonan,semoga apa yang pilih merupakan yang terbaik buatku..semoga Allah SWT,memakbulkan doaku,dan sekiranya ada rezeki adalah,dan jika tiada pun alhamdulillah kerana Dialah sebaik-baik perancang.

kata orang-orang tua,rezeki secupak takkan jadi segantang jika kita tidak berusaha...

Lepas ni diharapkan tiada lagi dilema yang harus aku tempuhi,dan kalau boleh aku tak mau dah buat pilihan....

No comments:

Post a Comment