Tuesday, September 6

Warna-warni raya 2011

Ku rakamkan foto-foto agar menjadi kenangan yang terindah buat diriku..kerana setiap detik yang berlalu tidak mungkin berulang kembali..kuabadikan di sini,kiranya aku tiada nnt anak-anak,adik beradik dan teman-teman boleh menatap dan menghayati momen manis sepanjang raya 2011.

Setiap tahun pasti suasana akan berbeza,kerana yang kecil akan dewasa,yang dewasa akan menjadi tua,yang tua mungkin tiada...

Selamat tinggal raya 2011....
 aku dan anak-anak
Aku dan si bongsu

kami 5 beranak


sesi bermaafan anak-beranak

kami lagi

Ada gaya macam pengantin tak

keluarga kak bedah tahun ni baru cukup semuanya

keluarga kak leha tahun ni juga baru cukup semuanya

keluarga adikku mazlah dengan tema warna kuning

Aku izan dengan tema warna merah..cam kong xi fa cai lah pulak

Aku dan kawan rapat masa zaman sekolah,yang kanan sekali kakaknya,hanya setahun sekali kami jumpa.

<>acara bermaafan antara kami anak beranak 
<>
sebahagian besar keluarga mak dan ayah
mak dan ayah bersama sebahagian cucu-cucu


No comments:

Post a Comment