Sunday, October 10

Bengkel Program Kecemerlangan Pelajar

ketua unit En.Rifae senyuman gembira lisa,eva,anisah dan faizah

wajah-wajah nakal dan serius pelajar
pelajar-pelajar tekun menjawab soalan yang diberikan



hazirah dan syaheera sempat berposing walaupun dalam proses pembelajaran

7 hb 10.2010 bersamaan hari Khamis, bermula jam 2.00 petang sehingga 4.30 petang satu bengkel kecemerlangan telah diadakan di bangunan Langkasuka yang mana saya,mek ros dan kak yati yang terpaksa conduct program tersebut dengan anjuran JPP kolej. Dalam program tersebut kami telah menyediakan soalan esei pendek dan panjang yang bertujuan untuk meningkatkan kemahiran dan kefahaman pelajar-pelajar yang sememangnya kami tahu amat lemah dalam menjawab soalan esei. Sebelum program bermula kami bertungkus lumus menyediakan soalan dan skema jawapan...harapan kami semoga anak-anak didik kami yang terdiri dari kuliah A1 seramai 172 orang dan kuliah A2 yang seramai 136 orang berjaya mendapat A dalam subjek mikroekonomi semester ini.semoga usaha-usaha kami diberkati dengan semua pelajar mendapat A..amin.
Pada petang tersebut ketua unit iaitu En.Ahmad Rifae turut serta memantau perjalanan program..malahan beliau yang turun padang juga terpaksa melayani pertanyaan demi pertanyaan dari para pelajar yang inginkan penerangan dari setiap soalan. Kami semua tidak menang tangan untuk melayani pertanyaan pelajar..apapun kami puas hati kerana nampak ada kesungguhan dari para pelajar. Semoga usaha kami yang sedikit ini diberkati Allah.
Disini dipaparkan aksi-aksi para pelajar semasa program tersebut berlangsung..ada yang sempat memberikan pose istemewa.,ada yang diambil secara kandid...apapun moga semuanya berjaya mendapat A...yes A for Ekonomi....

















No comments:

Post a Comment