Tuesday, October 5

Lega

Salam.minggu ini aku berasa sangat lega..yang pertama-tamanya kerana bulan PTK dah habis..aku dah bebas dari menjadi PTK candidate.Bermacam kerja yang perlu dilakukan dah beres dan aku juga telah selamat menduduki PTK exam untuk paper generik pada 25.9.2010 bersamaan hari sabtu yang lepas.Soalan yang buat kepala aku pening..aku jawab ntah apa-apa aku mengharapkan supaya Allah memberkati ku .cukuplah kalau dapat III.Lulus yang tak perlu aku ulang...memang layak dapat III jepun sebab masa mendaftar aku masih lagi memangku..sekarang aku dah dapat hakiki bermula 25.8.2009.Syukran

Minggu ini juga merupakan minggu terakhir P&P..minggu depan study week tak de kelas..tak bermakna aku boleh goyang kaki..minggu depanlah minggu yang paling sibuk sekali buat kami pensyarah-pensyarah teras subjek,bertungkus lumus mengajar,menerang,memberi tip dan sebagainya kepada anak-anak didik supaya masuk dewan peperiksaan mereka boleh tersenyum kegembiraan...

Apapun aku redha dan ikhlas hati mendoakan supaya anak-anak didikku ini berjaya menjawab dengan cemerlang.aku halalkan segala apa yang telah mereka lakukan dan ilmu yang ku ajarkan biarpun mereka tidak datang meminta maaf atau minta dihalalkan.aku yakin keberkatan akan mereka perolehi jika guru-guru menghalal dan memaafkan segala yang diberikan..

Untuk anak-anak didikku samada menjadi insan mulia atau hina..adalah ditentukan oleh anda sendiri...

No comments:

Post a Comment