Friday, July 23

birthday



adib yang terlena setelah diberikan antibiotik


wajah seorang ibu yang kerisauan

hari ni 24hb.7.2010 genaplah usiaku 39 tahun.satu prkt usia yg cukup matang utk buat segala keputusan.sepatutnya hari ni aku diraikan tak kisahlah walau apa cara sekalipun.tak de majlis mewahpun tak pe sbb aku tahu aku sapa dan isteri sapa..cukuplah spt thn dulu kami sekeluarga keluar mkn2..tapi thn ni aku sambut birthday kat kmc cause babyku warded sejak semalam.sedih memang sedih tapi tak pelah demi kesihatan anakku aku rela duk kat sini.sayang moga cepat sembuh dan kita boleh balik rumah bermain sama abg2.mama doakan yg terbaik buat adib sayang.syukurlah sekarang tgh cuti blhlah mama menjaga syg..cuma dlm kepala mama serabut dgn kertas ups yg perlu ditanda dan persediaan yg perlu dibuat utk ptk 4 bln 9 akan dtg..ya Allah moga kau permudahkan urusanku didunia dan akhirat.amin

No comments:

Post a Comment