Wednesday, July 21

exam

minggu ini bermula 19-21 julai semua pelajar kolej matrikulasi di malaysia akan menghadapi Ujian Pertengahan Semester termasuklah pelajar-pelajar KMK.Seperti biasa di KMK subjek ekonomi merupakan subjek yang agak sukar bagi pelajar...jadi cam biasalah mereka agak takut dan gusar untuk menghadapi ups walaupun pensyarah-pensyarah ekonomi bersusah payah mengajar,menerang dan segalanya untuk memahamkan mereka..orang kedah kata habih ghiang untuk mengajar budak-budak ni..lihatlah betapa sibuk nya pensyarah ekonomi termasuk aku le untuk menerangkan kepada pelajar apa yang tak mereka faham-faham lagi..walaupun kadangkala aku rasa macam nak termuntah menerangkan perkara yang sama kat depa ni tapi awat ler susah benor nak faham...
semasa ulangkaji ni aku n budak-budak ni sempat posing..aku ikhlas dan redha dengan mereka ni..mudah-mudahan Allah permudahkan mereka untuk menjawab dan semoga semuanya dapat A untuk ekonomi...
aku,azimah,syikin,hazirah,nurlisa,anisah n najibah
group yang sama posing dua kali

kak yati n her students


hussain n irfan
mereka berdualah yang paling....aku risaukan.mudahan usaha mereka diberkati Allah dan depa ni boleh jawab dengan cemerlang. Aku yakin setiap usaha pasti akan ada ganjaran..cuma setakat mana usaha kita..adakah cukup ataupun tidak....



No comments:

Post a Comment