Friday, July 2

kek

Petang semalam 1 Julai 2010 balik dari kerja dalam keadaan hujan lebat,aku n hubby diarahkan oleh anak teruna sulungku untuk menghantar baju sejuk yang baru dibeli, coz dia hari ini nak gi Kem Bendang Man sik Kedah. untuk camping yang diwajibkan untuk semua form 2. disebabkan aku nikan ibu penyayang maka aku tambahkan sedikit bekalan makanan dan ubatan untuk dibawa bersama takut-takut anakku ini tak cukup makan...padahal taulah cikgu-cikgu sekolah tu nak jaga anak murid depa..nak buat camna kan ibu tetap ibu..
Dalam perjalanan balik,aku n hubby singgah sat kat secret recipe (hubby aku teringin nak makan kek..ngidam kot sebab dulu beli kek ariez n airell je makan dia dapat rasa sikit je).Dalam kedai akupun pilihlah kek yang aku suka.pilih punya pilih maka akupun pilihlah black forest cheese n untuk anak-anak aku pilih choc mud kek..(hubby aku serahkan je kat aku sebab dia tak tau nak pilih yg mana..lagipun selalunya pilihan aku mesti best.maka pulanglah kami setelah mendapat apa yang diingini...

tiba masa nak makan lepas selesai urusan,maka aku pun snap le dulu gambar kek ni..bukan apa nak tiru mek ros le tu..ok kot mek ros noo..sapa yang ngajor anak buah kan...

ini le rupa kek tu,tapi kek black forest tu dah tak cantik sebab dalam keta dok bergoyang dia jatuh..tapi maintain sedap..cuma hubby aku tak berapa suka kek tu sebab dalam dia ada buah berry kot..dia makan sikit je lebih nya aku yang bedal sebab tu aku makin gebus.....

No comments:

Post a Comment